دریافت{پاورپوینت آماده: بررسی ویژگی های مختلف رنگ ها 18 اسلاید}

دریافت /پاورپوینت آماده: بررسی ویژگی های مختلف رنگ ها 18 اسلاید/ ایی اِکس|دریافت|30018619|exo30019016|پاورپوینت آماده: بررسی ویژگی های مختلف رنگ ها 18 اسلاید
این فایل درباره ی پاورپوینت آماده: بررسی ویژگی های مختلف رنگ ها 18 اسلاید می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

فرمت فایل: پاورپوینت



تعداد صفحات: 18







رنگ های خنثی

رنگ های خنثی، رنگ هایی هستندکه از میزان زیادی سفید برخوردار بوده ولی به هیچ یک از رنگ های اولیه و ثانویه متمایل نیستند. با این تعریف رنگ های کم مایه مانند صورتی کم رنگ یا آبی آسمانی جزءرنگ های خنثی محسوب نمی شوند ولی رنگ کرم یکی و رنگ خاکستری روشن که از مشکی نشأت گرفته جز رنگ های ختثی به حساب می آیند

رنگ های خنثی در بسیاری از مواد طبیعی مانند سنگ ها، خاک، زمین، چوب ، حصیر، شن و امثال اینها و یا در برخی از موارد مصنوعی مانند فلز، شیشه، سیمان و غیره دیده می شوند.رنگ های خنثی در دنیای دکوراسیون از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و کاربردی هستند. خنثی بودن آنها به این معناست که می توانید به راحتی در کنار هر رنگ دیگری بدون احتمال وجود از دست رفتن زیبایی های هر یک، ترکیبی مناسب در فضاایجاد کرد. با توجه به آنکه این رنگ ها نیز آرام بخش و ملایم هستند. با پوشش دیوار به یکی از آنها می توان پس زمینه خوبی برای نصب تابلو ، نوارهای چاپی و کاغذی ،پرده ها به طور کلی دیوارکوب ها فراهم آورد.

اگر فضا به قدری از لوازم دکوراسیون پر شده باشد که احساس آرامش را بر هم ریزند، یکی ازراههای ایجاد تعادل در محیط باحفظ همان وسائل، رنگ آمیزی سطوح اصلی یا تعویض پوشش های ثانویه مانند رومبلی،پرده و غیره به یکی از رنگ های خنثی است.







رنگ سفید

سفید سمبل خلوص، بی گناهی، پاکی، آرامش و صلح است.

رنگ سفیدالقاء کننده آرامش، صفا و آسایش است. سفید به همراه خلوصش، یکی از کاربردی ترین رنگها در طراحی دکوراسیونی یک فضا است زیرا که با همه رنگ ها قابل ترکیب است. ( منظوراز ترکیب در این مباحث، کنار هم قرارگیری رنگ ها در یک کمپوزسیون رنگی درفضا است).



به کارگیری رنگ سفید در فضا به خصوص برای پوشش های اصلی، آن مکان را روشن تر و بزرگتر جلوه می دهد. بنابراین برای فضاهای کوچک و کم نور انتخاب ایده آلی است. سفید خالص هنگامی که با نور طبیعی نور پردازی می شود، یک رنگ گرم را ایجاد میکند ولی در زیر نورهای مصنوعی به نظر سرد می رسد. در نتیجه با اضافه کردن نورهای زرد، قرمز و قهوه ای در کنار نور مصنوعی مانند فلورسنت و یا افزودن لوازمی به یک ویا چند رنگ یاد شده در محیط تغییر می کند. این رنگ ها از کیفیت سفید نمی کاهند بلکه آن را گرم تر می کنند. رنگ سفید برای فضاهائی با عناصر معماری قدیمی و یا جهت ایجادهماهنگی بین سبک های کاملاً مجزای معماری بسیار ایده آل است.



برای حفظ آرامش فضایی با سطوح سفید می توان از لوازمی با رنگ های خنثی و بافت های طبیعی مانند چوب استفاده نمود و برای ایجاد تضادهای ظریف و زیبا، تعدادی رنگ های دراماتیک نیز به این ترکیب افزود.







تاثیرات حاصل از رنگ ها



رنگ ها در دو بستر اصلی در محیط حضور می یابند:

۱ پوشش های اصلی فضاها شامل دیوارها، کف ها، سقف ها و درها.

۲ لوازم دکوراسیون شامل مبلمان،پرده ها، فرش و غیره.

در مقام مقایسه این دو قالب با هم، به لحاظ نقش دکوراسیونی شان در محیط، پوشش های فضا از اهمیت بیشتری برخوردار می باشند چون نسبت به لوازم دکوراسیونی ثابت تر بوده و به گونه ای نقش پس زمینه را برای آن لوازم اجرا می کنند.



در میان این پوشش ها، دیوارها به جهت وسعت حضورشان در فضا،جایگاه ویژه ای داشته و میزان تأثیر گذاریشان بر دیگر لوازم دکوراسیونی بسیارچشمگیرتر است. گذشته از موضوع تأثیر بر روی دیگر لوازم محیط، دیوارها و رنگ انتخابشان در تغییر وسعت و نور فضا نیز بسیار مؤثراست.



مطالب دیگر:
🔑کار آفرينی گام به گام🔑کار برد شبکه های عصبی در پردازش سریهای زمانی🔑کار گروهی در مورد تاثیر جهانی شدن در توسعه کشور ها🔑کارآفرینی 2🔑کارآفرینی اینترنتی طرح راه اندازی کسب و کار مناسب🔑کارآفرینی در نهادهای جامعه مدنی🔑کارآفرینی و انواع آن🔑کارآفرینی🔑کاربرد شرح حال ومعاینه بالینی برای تشخیص کمردرد🔑کاربرد GIS در ترافیک و حمل و نقل🔑کاربرد IT در پزشکی🔑کاربرد rup🔑کاربرد آمار در آزمایشگاه🔑کاربرد آمار🔑کاربرد آنزیم ها در نانوایی🔑کاربرد داده های سنجش از دور در شناسای آلودگی و کاربردهای محیطی🔑کاربرد رنگ ها درايمنی🔑کاربرد ریاضی و آمار در محاسبات بیمه ای🔑کاربرد سيستمهای خبره و هوش مصنوعی برای تصميم گيری🔑کاربرد شبکه سازی در بازاریابی🔑کاربرد علوم تجربی در زندگی🔑کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در جنگ🔑کاربردهای نظامی لیزر🔑کارداده شده و کارگرفته شده از ماشین🔑کارگاه ارتباطات درون سازمانی